Örömmel és büszkeséggel adunk hírt róla, hogy a zenekar teljes megújulását támogató integrált kommunikációs kampány az International PR Association (IPRA) Golden World Awards versenyén reputáció- és márkamenedzsment kategóriában első helyezést ért el.

A kampányt megelőző időszakban zenekarunk elismert külföldi és magyar szakértők bevonásával több évre szóló művészeti és üzleti stratégiát alkotott, teljes mértékben megújult. Az új márka kuriózuma a nemzetközi összevetésben is egyedülálló új arculat, amely a „zenevezérelt” és „dinamikus” jelzőt is megkapta; “zenevezéreltsége” abban áll, hogy a zenekar új logója alapvetően egy újragondolt kottarendszer. Az arculat „dinamikusságát” pedig az adja, hogy a logóhoz használt innovatív notációs rendszerrel bármely zenemű lekottázható, így tetszőleges számú grafikai jel hozható létre, amik ugyan különböznek egymástól, de összességében teljesen egységes képet adnak a márkához.

A Golden Awards a Nemzetközi Public Relations Szövetség, azaz az IPRA rangos versenye már 1990 óta, amelynek idei eredményhirdetésére július 29-én került sor. A szakmai zsűri tagjai az idei évben rekordszámú nevezésből választották ki a 37 kategória legjobbjait. 2021-ben zenekarunk kommunikációs ügynöksége, a FleishmanHillard Café a Liszt Ferenc Kamarazenekar számára kidolgozott és az ügynökség által koordinált kampányt nevezte be a versenyre reputáció- és márkamenedzsment kategóriában, amely végül első helyezést ért el a nemzetközi zsűri értékelése szerint. 

Tekintsétek meg a zenekar megújulásáról és a kampányról készített összefoglaló kisfilmet!

 

A kampány nemcsak a nemzetközi szakemberek szerint volt kimagasló. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén nyáron 21. alkalommal rendezte meg a hazai kreatív szakma egyik legrangosabb versenyét, az Arany Pengét, amelyen brand design kategóriában helyezést ért el a kampány részeként kidolgoztt új arculat is. A Liszt Ferenc Kamarazenekar innovatív, úgynevezett “zenevezérelt dinamikus arculatát" a Brand Bar ügynökség tervezte, akik az egyedülálló vizuális arculat megálmodásáért és megtervezésért Ezüst Pengét vihettek haza. A projekttel több hazai és nemzetközi versenyre is neveznek még idén a velünk dolgozó ügynökségek.

Ismerjétek meg a zenekar új arculatát!

Tekintsétek meg a kampány során készült imázsfilmet is!