Hatalmas öröm és büszkeség számunkra, hogy az év eleji kampányunk a nemzetközi PR szakma újabb elismerését vívta ki.
A Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Eventiada versenyén, amely az egyik legrangosabb kommunikációs megmérettetés a régióban, a legjobb intézmény-imázs (Best Institutional Image) kategóriában a FleishmanHillard Café a Liszt Ferenc Kamarazenekar átmárkázásáért kapott díjat, és ezzel elhozta a verseny különdíját is.
A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányának eddigi díjai:
IPRA Golden World Awards – Reputáció- és márkamenedzsment kategória nyertese
Aranypenge – Ezüst Penge
RGB - Kreatív Design Award, green helyezés
Prizma – Legjobb piaci bevezetés és újrabevezetési kampány
Prizma – Legjobb művészeti kampány
Prizma – Legjobb PR vezérelt integrált kampány
Prizma – Az év projektje
Prizma – Az év megbízója
Eventiada IPRA Award – Legjobb intézményi arculat
Eventiada IPRA Award – IPRA Special Prize
Nézzétek meg a kampányról, az új stratégiáról és az újrapozícionálásról készített kisfilmet!